Nyers vegán Buddha-tál

Testnek tápláló és fitt, szemnek pedig gyönyörű és megnyugtató!
A Buddha-tál mindig tartalmaz:

  • a gabonafélét (quinoa, köles, rizs, barna rizs, hajdina, bulgur),
  • növényi fehérjét (csicseriborsó, bab, lencse, tofu, szejtán),
  • nyers salátafélét (bébispenót, saláta, madársaláta, rukkola, endívia),
  • nyers, főtt vagy párolt zöldséget (gomba, sárgarépa, brokkoli, cukkini, zöldbab, borsó, retek, kaliforniai paprika, paradicsom, karalábé, kukorica, spárga), valamint
  • növényi zsírban gazdag alapanyagot (avokádó, szezámmag, kesudió, tahini, fenyőmag, mandula, lenmag, olajbogyó).

Ízesíthetjük még fűszerekkel (bazsalikom, csili, gyömbér, fokhagyma), krémekkel (hummusz) és öntetekkel (növényi joghurt).

Hozzávalók:
Fehér csiperkegomba
Avokádó
Brokkolicsíra
Koktélparadicsom
Uborka és sárgarépa csíkok
Hummusz

Elkészítés:

Gyors öblítés után a nyers csiperkegombát is bátran fogyasszuk. Magas fehérje-tartalma miatt kiváló összetevője a nyers Buddha-tálaknak!